עיצוב תכנון פיקוח וסטיילינג
עיצוב וייצור נגרות בכל רחבי הבית
מעצבת מדרה
צילום


להגשים (סוף-סוף) את המטבח שתמיד רצית

עיצוב וייצור מטבח בהתאמה אישית, מתחיל בחזון ומסתיים בבישול במטבח שתמיד חלמת עליו. מומחי חברת Madera מספקים לנו טיפים מנצחים

עיצוב וייצור מטבח בהתאמה אישית, מתחיל בחזון ומסתיים בבישול במטבח שתמיד חלמת עליו.
כדי לבשל במטבח שיהיה גם מרהיב וגם פרקטי, התפור בדיוק לצרכי המשפחה – יש לפנות לחברה המתמחה בעיצוב וייצור מטבחים בהתאמה אישית.
חברת Madera – Tal Dan designs, הממוקמת ברשפון ועוסקת בתחום כבר למעלה מ-40 שנים, היא חברה כזו בדיוק. פגשנו את טל דן, המייסד והמנכ"ל שופע הקסם של מדרה. ביקשנו ממנו לספר לנו על התהליך המלא: כיצד מוציאים מטבח מרמת החלום אל הפועל?
טל מסביר כי בתהליך ישנם מספר שלבים, "בשלב הראשון, מגיע הלקוח לפגישת היכרות עם אחת ממעצבות הבית שלנו. המטרה בפגישה הזו היא להבין מה הלקוח אוהב, מה הצרכים הייחודים של המשפחה . אנו מראים ללקוח דוגמאות ומבינים מהו הסגנון העיצובי שבו הוא מעוניין".
המטבח המוצג בעמודים אלו הוא מטבח מודרני, המאופיין בקווים נקיים, שימוש בחומרים שונים וחדשניים, מתכות וצבעים קרים. ארונות המטבח צבועים בצבע שחור מגורען והאי מחופה אלומיניום בעיבוד מיוחד וטקסטורה מעוננת.
במטבח זה ביקשו בני המשפחה ביקשו לייצר חלל עבודה מחד, ומאידך לשמור על החזות העיצובית הנקייה והאחידה. כדי לאפשר זאת , באחת היחידות הגבוהות נעשה שימוש בדלתות עם מנגנון מיוחד, המאפשר את כניסתן המלאה לתוך הארון ואשר עם פתיחתן נגלה חלל עבודה מרשים עשוי מעץ אלון ישן ומלא המשרה חמימות במטבח".
חזרה לתהליך,
לאחר שנבחר קונספט עיצובי מתחיל התכנון ובחירת החומרים. בתהליך זה מעלים סקיצה ראשונית, בוחרים חומרים, צבעים, שילובים נכונים. זהו התהליך החשוב והארוך ביותר המביא לתוצאה מנצחת שמשלבת בין עיצוב למעשיות.
מודד מגיע לבית הלקוח על מנת לקבל את תמונת המצב בשטח, ועל מנת להתאים את התכנון לבית עצמו.
את התוכנית הסופית, לאחר התאמה למידות בשטח, מאשר הלקוח ואז מתחיל תהליך הייצור.
כל תהליך הייצור מתבצע בעבודת יד על ידי נגרים אומנים אשר עושים שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ובונים את פרטי הרהוט המבוקשים, ביד מקצועית ובהשראת הרוח העיצובית שהפכה לסימן ההיכר של מדרה.

לאחר סיום תהליך הייצור, והעמדת הריהוט בשלמותו במפעל, בדיוק כפי שצפוי לעמוד בבית הלקוח, הרהוט מפורק, ועובר לצביעה ידנית בתנור על ידי צוות צבעים מומחה . צביעה אשר נותנת במגעה האישי את הייחוד של כל פריט ופריט.
צוות המרכיבים של מדרה מהווה חלק בלתי נפרד מהמפעל, עובדים מיומנים הבקיאים בתהליך התכנון והייצור מתחילתו ועד סופו. צוות שיודע להרכיב את הריהוט באופן המדויק והמקצועי ביותר בבית הלקוח ובהתאם לסטנדרט הגבוה בחברה. בסיום הרכבת הפריטים – מתבצעת בקרת איכות על ידי בקר מצוות הניהול ועל ידי מעצבת הפרויקט.
מהי אותה רוח עיצוב ייחודית של מדרה? "אנחנו עוסקים בהגשמת חלומות. בלי טיפת ציניות. היכולות של Madera הן בלתי מוגבלת הן בעיצוב והן בייצור. בעולם תעשייתי שבו כל תהליכי הייצור נערכים בפס ייצור, וכל הפריטים פחות או יותר דומים, מדרה נבדלת בייחודיותה. אנו עובדים בשיטות נגרות מסורתיות שכמעט ועברו מן העולם המודרני. כמו כן, אצלנו עובדים עם מגוון חומרים , כל סוגי העץ כמובן, שילוב מתכות שונות , אבן, זכוכית ועוד.
במדרה מחלקת עיצוב ותכנון , המודעת לכך שגם השמים אינם הגבול במענה לרצונות לקוחותינו. כל אלו מביאים למוצר ייחודי שאנשים מתאהבים בו, בעל חיי נצח באיכותו ובמראהו".

"אנחנו עוסקים בהגשמת חלומות. בלי טיפת ציניות. היכולות של Madera הן בלתי מוגבלת הן בעיצוב והן בייצור"

"לאחר שנבחר קונספט עיצובי מתחיל תהליך התכנון ובחירת החומרים. זהו התהליך החשוב והארוך ביותר המביא לתוצאה מנצחת שמשלבת בין עיצוב למעשיות."

"במטבח זה ביקשו בני המשפחה ביקשו לייצר חלל עבודה מחד, ומאידך לשמור על החזות העיצובית הנקייה והאחידה. כדי לאפשר זאת , באחת מן היחידות הגבוהות נעשה שימוש בדלתות ..אשר עם פתיחתם נגלה חלל עבודה מרשים עשוי מעץ אלון ישן ומלא המשרה חמימות במטבח".



Call Now Button